Andrzej Zawisza
Z wyróżnieniem ukończył studia na Akademii Muzycznej w Krakowie, w klasie
klawesynu prof. Magdaleny Myczki, oraz studia podyplomowe w klasie klawesynu
prof. Elżbiety Stefańskiej. W latach 2003-2005 studiował w Guildhall School
of Music and Drama w Londynie, w klasie klawesynu Jamesa Johnstone’a
oraz śpiewu Andrew Watts’a, gdzie otrzymał: Postgraduate Diploma in Music
Performance oraz Master of Music Degree (z wyróżnieniem). Swój warsztat
wokalny kształcił również pod kierunkiem Dame Emmy Kirkby i Mhairi Lawson.
Jako klawesynista (solista i kameralista) współpracuje z wieloma zespołami muzyki
dawnej m. in. Florilegium, Sonnerie, La Serenissima, Camerata Vivaldi, The English
Baroque Trio, Phantasticus, oraz z wieloma orkiestrami i zespołami kameralnymi
w kraju, m. in. Opera Krakowska, Filharmonia Krakowska, Filharmonia
Rzeszowska, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, Tarnowska Orkiestra Kamralna,
z którą dokonał nagrań utworów Vivaldiego, Albinoniego i Haendla.
Robert Bachara
Ukończył w roku 2009 z wyróżnieniem studia w Akademii Muzycznej im. Karola
Lipińskiego we Wrocławiu w klasie profesora Krzysztofa Bruczkowskiego. Swoje
umiejętności doskonalił też na kursach mistrzowskich prowadzonych przez Idę
Haendel, Grigoria Żyslina oraz Jadwigę Kaliszewską. W latach 2010 - 2014 wykładał
w Akademii Muzycznej w Łodzi. W maju 2012 roku uzyskał stopień doktora sztuk
muzycznych. Obecnie pracuje w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu oraz w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia w Trzebnicy. Jest
studentem Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie skrzypiec barokowych
prof. Sirkki-Liisy Kaakinen-Pilch.
Sześć Sonat na klawesyn i skrzypce BWV 1014-1019
Sonata I h-moll
(Adagio-Allegro-Andante-Allegro)
Sonata II A-dur
(Dolce-Allegro assai-Andante un poco-Presto)
Sonata III E-dur
(Adagio-Allegro-Adagio ma non tanto-Allegro)
Przerwa
Sonata IV c-moll
(Siciliano-Allegro-Adagio-Allegro)
Sonata V f-moll
(Largo-Allegro-Adagio-Vivace)
Sonata VI G-dur
(Allegro-Largo-Allegro-Adagio-Allegro)